8 Mayıs 2016 Pazar

Anne

Sen Güvenpark'taki simit ayran, okul çıkışı beklediğim otobüs,
Sen sevinçten gözümden akan her bir damla yaşsın,
Özlemlerin adı göbek adı baba ise gerçek ismi annedir.
Bir kaç yüzyıl ayağının dibinde olmalıyım bir dakikalık ayrılığımızın özlemi ancak böyle gider.
Mutluluğun nefesisin evlat için.
Evladın en büyük beşeri aşkının tek sahibisin,
"Bir kadın ancak bu kadar sevebilir" cümlesinin öznesi annem,
Sen en değerli varlık, sen sevginin en güzel hali.
Bittim lafını etmek için aldığım nefeste yanımda oldun
Sen bir nefes gibi her daim içimde hayat verdin, hayat buldum.
Arkadaşlarım dışladı kucağında ağladım yalnızlığımdan şikayet ettim
Çocuktum yanıldım seni göremedim
Şimdi bakıyorum geçmişe şimdiye geleceğe bütün dünyaları değişir oldum tek bir sözüne,
Sen en değerli varlığım en değer verdiğim kadın mutluluktan bile gözünden akmamalı bir damla yaş.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder